הגישה שלנו לפיתוח הקריירה מבוססת מחקר עדכני ועבודה ייעוצית של מעל 20 שנה.
אנחנו משתדלים להימצא ב'שפיץ' של פירמידת המומחיות והרלוונטיות, 'תפור עבורך'.
הגישה שלנו לפיתוח הקריירה מבוססת מחקר עדכני ועבודה ייעוצית של מעל 20 שנה.
אנחנו משתדלים להימצא ב'שפיץ' של פירמידת המומחיות והרלוונטיות, 'תפור עבורך'.
ניהול זמן בחיפוש עבודה
הסבה מקצועית- שלב אחר שלב
קבלת החלטה על הסבה מקצועית הינה החלטה מורכבת ביותר. אני יודעת, כי קיבלתי אותה לפני יותר מעשור, וזו היתה אחת ההחלטות הטובות ביותר שקיבלתי. נכון, ההתחלה היא לא פשוטה. מחד, התחום ה'ישן' כבר לא נראה מתאים, ומאידך לא ברור כיצד ממשיכים הלאה… לאור מהפיכת המידע, נראה שכל עובד/ת או מנהל/ת יצטרכו לשנות את מהלך הקריירה שלהם יותר מפעם אחת. בהרצאה נציע כלים ושיטה למעבר מודע, אפקטיבי ומהיר- בהתבסס על פרקטיקה, ניסיון אישי ומחקר.
בהרצאה, נדבר על טעויות מרכזיות בקבלת החלטות על הסבה (כגון: 'כדאי, זה מקצוע עם המון כסף'), על חקר מקצועות היעד וכן חקר מצב השוק, נתכנן את שלבי השינוי, כולל בניית זהות חדשה ומיתוג מחדש של השינוי.
הסטארט אפ שאני
ההגדרה המילונית לסטארט אפ הוא חברה שהוקמה תוך זמן קצר במטרה לפתח מוצר או רעיון ייחודיים. אבל האמת היא, שבמאה ה- 21 כל אחד מאיתנו הוא סטארט אפ, גם אם הוא שכיר.
החשיבה הסטארט אפית יכולה לסייע לנו למקם את עצמנו נכון יותר בשוק העבודה, בארגון בו אנחנו עובדים ו/או בזירת העסקים.
שני הדברים שמאפיינים סטארט אפ ואינם קיימים בדרך כלל בארגונים מסוגים אחרים הם MVP- יציאה מהירה לשוק עם מוצר שלא באמת קיים תוך קשר הדוק עם הלקוחות שלי, וגיוס הון ממקורות ייחודיים כמו אנג'לים וקרנות הון סיכון.
בין השאלות שנוכל לשאול את עצמנו בסדנא, הן מה בוער בנו? מה חשוב לנו לעשות בעולם? איך נוכל להשיג את המטרות הללו? מה המודל העסקי (שכיר, עצמאי, פרילאנס)? מהו ה- MVP החדש? מי בתוך הארגון או מחוצה לו ישקיע בי?
הסדנא משתמשת במשחק תפקידים ייחודי.
מיתוג אישי ככלי עבודה
Effective Branding is a record of excellence (Tom Peters)
משמעות המיתוג היא זרקור על דברים שיש לי, שנותנים ערך לארגונים ולאנשים (ROI).
אבל לא מדובר ברשימה יבשה, אלא בנרטיב המקצועי שלך (story) שמורכב מחוזקות, אתגרים, השקפות עולים מקצועיות ואישיות, הזדמנויות שהפכו לכלים מקצועיים ואישיים, ועוד.
זהו סיפור מורכב של היחסים שלנו מול המציאות ומול התדמית. אנחנו נבנה ביחד את המיתוג האישי שלך ונדבר על התדמית שלך בתוך מעגלי ההתייחסות שלך (ארגונים, לקוחות וספקים וכדו').
ניהול זמן בחיפוש עבודה
תקופת חיפוש העבודה היא מורכבת ומעוררת רגשות רבים מאד, ותפקיד מחפש/ת העבודה הוא מורכב, וכל התקופה הזו לחוצה ומעוררת רגשות עזים, רצופה ups and downs, ובעיקר, מטריד חוסר האופק.
אכן, בתקופה כזו, הכי חשוב זה שמירה על mindset של הצלחה ועל אנרגיה אישית גבוהה, מה שמאפשר בד"כ יעילות גבוהה יותר, והצלחה בנקודות מפנה כגון ראיונות עבודה.
אבל, לא פחות חשוב להשתמש בזמן בצורה אסטרטגית, למשל, לנצל אותו ללמידה משמעותית,
ויש גם שאלות פרקטיות, למשל האם לשלוח קורות חיים literally לכל משרה? להסכים להכל? להיות 'סנובי' קצת, ואז לפחות לכאורה להיות בסכנה של 'משיכת זמן'? או האם לשלוח קורות חיים בבוקר או בלילה? להיות ראשונים או אחרונים ביום בראיונות עבודה? גם לשאלות הללו יהיה מענה.
הכנה למבחני קבלה לעבודה בתחום פיתוח תוכנה
המבחנים המקצועיים הם השער הראשון של המועמדים בארגונים. סטודנטים רבים רואים בהם מכשול רציני ביותר בקבלה לחברות המובילות.
מטרת הסדנא החדשנית היא להכין את הסטודנטים והבגרים למבחנים אלה בשפות השכיחות: C#, C++, Java, Javascript, Python. כל משתתף יקבל משוב מפורט מאיש תוכנה בכיר ומיועצת קריירה מנוסה, בהיבטים מקצועיים ואישיים.
חיפוש עבודה בהייטק: הלכה למעשה
חיפוש עבודה הוא תהליך מורכב, בייחוד בהייטק.
חשוב לחשוב על הנושאים הבאים:
כתיבת קו"ח והתאמת קו"ח למשרות
LinkedIn, Facebook ורשתות אחרות
דרכים לאיתור משרות
ראיונות עבודה
מרכזי הערכה
סדנת פריצת גבולות תעסוקתית- לגילאי 40+
כשחיפוש העבודה 'תקוע' ואינו מניב תוצאות, נמשך 'מעבר' לכל פרופורציה.
כדי למצוא עבודה ביעילית, כדאי:
א. להרחיב את מספר האפשרויות (דגש חשוב: אפשרויות מנקודות הראון של המעסיקים או של השוק כולו).
ב. לדייק ולמקד את מאמצי החיפוש. כלי Mindfulness נותנים לנו את ההצצה למשאבים האישיים ולמיתוג האישי ולניהול אישי בעת חיפוש העבודה.
ג. להזמין את עצמנו לפתיחות, הקשבה וקשב מירבי לעצמנו. משם נולדים בדרך כלל פתרונות אסטרטגיים וטקטיים בתעסוקה, פריצת מחסומים אישיים ועוד.
סדנת 'הצעד הבא בקריירה'- (הסדנא ניתנת להתאמה לקהלי היעד השונים, הגרסה הזו היא עבור בני 40+)
יתרון מהותי של הסדנא וההבדל בינה לבין מאות סדנאות דומות לכאורה, הוא ביכולת שלה לדייק את המאמץ התעסוקתי של כל אחד מן המשתתפים.
בעולם משתנה, כל עובד מחויב לנהל את הקריירה שלו. לכן, יש חשיבות להקניית מיומנויות תעסוקתיות של מאה 21 כגון למידה מהצלחות, mindfulness, מיתוג אישי ברשת, מיומנויות פרזנטציה וכדו'.
הסדנא מיועד לאקדמאים או בעלי תעודות מקצועיות, העובדים בארגונים ומעוניינים בקידום לניהול, שדרוג בשכר, שינוי מקצועי או הסבה.
בסדנא 7 שערים, שנפתחים בפני משתתפים, באופן הכי מדויק ומודע.
הסדנא מתאימה גם לאנשים שאינם מחפשים עבודה באופן פעיל, אך רוצים לשפר עמדות בעולם התעסוקה, למשל, להרוויח יותר, להתקדם לתפקיד ניהולי ועוד.
שער 1: יוצאים לדרך עם מיפוי משאבים אישיים, חוסן אישי כיסוד למציאת עבודה. בונים אסטרטגיה להשגת חלומות, בעולם החדש.
שער 2: סגנונות שונים בהתנהלות ותקשורת וסינרגיה ביניהם PAEI עפ"י אדיג'ס. תעודת זהות תעסוקתית: PO Fit (מקצוע, ארגון, מנהל/ים אישי/ים, תחום תוכן, ערכים).
שער 3: התמודדות עם דפוסים אישיים ופרדיגמות, עבודה עם אמונות לא רציונליות. התמודדות עם רגשות שליליים, לחצים וכדו'.
שער 4: אפקטיביות אישית, ניהול זמן ועבודה מרחוק. עבודה ומשפחה. איזון בין תפקידי החיים השונים, במיוחד בתקופות של חוסר ודאות.
שער 5: בחינת אופציות תעסוקתיות וערך תעסוקתי. מיתוג בקורות חיים וברשתות החברתיות Facebook ו- Instagram, LinkedIn. איתור משרות, עקרונות לכתיבת קורות חיים, דוגמאות.
שער 6: שיחות קידום ושכר, ושיחות ראיון אישי. שאלות בראיונות אישיים, סימולציות. אופן ההכנה לשיחות ומענה ל'שאלות טריקיות' שייחודיות לכל אחד.
שער 7: תדמית. בדרך כלל, יש כאן הרצאת אורח של סטייליסטית או של מומחה להעברת מסרים (storytelling).