ייעוץ ארגוני

דף הבית » ייעוץ ארגוני » ייעוץ ארגוני

אבחון ארגוני
האבחון יכול להתבצע במגוון מתודולוגיות ומודלים. הוא מהווה למעשה תמונה עדכנית סטטית או דינאמית של מצב הארגון: מבנה, חלוקת סמכויות וכוחות, מיפוי תהליכים, קשרי גומלין עם הסביבה הפנימית והסביבה החיצונית של הארגון. המלצות האבחון תקפות גם הן לזמן נתון.

מה יצירתי באבחון? בעצם, מתוך תמונה כוללת (מעין דימוי) נוכל להוציא את הנקודה האחת והיחידה שאם ניגע בה, התמונה הזו עשויה להפוך לפאזל ולהשתנות.

בניית תכניות עבודה
הגדרת מטרות ויעדים ובניית תכניות עבודה שנתיות ותכניות חומש.

כלי התערבות

  • בחינת שינוי מבנה ארגוני לצורך התאמתו לחזון, מטרות ולתוכניות העבודה.
  • ליווי מנהלים
  • עיצוב תפקידים: אחריות וסמכות, העשרת עיסוקים
  • בניית תוכניות הדרכה
  • מיומנויות תקשורת, ניהול, אימון, שירות ועוד…

מעניין אתכם לשמוע עוד?